Monday, August 5, 2013

August 5th card challenge....

Good morning folks
feel like making a card?
well your challenge is to make a card based on this sketch

Καλημέρα στην όμορφη παρέα μας ...
Τι λέτε να φτιάξουμε μία κάρτα?
Η πρόκληση αυτό το μήνα είναι να φτιάξετε μία κάρτα
με βάση το ακόλουθο σκετς ...


Sadly we have to say goodbye to our design team member

Δυστυχώς αποχαιρετούμε το υπέροχο μέλος της ομάδας μας 




 thank you for your fabulous creations over the last 2 years!!

Σε ευχαριστούμε για τις υπέροχες δημιουργίες σου αυτά τα 2 χρόνια!!!


This months guest designer is

Αυτό το μήνα η καλεσμένη σχεδιάστριά μας είναι η

Christina Lampropoulou

A few words from Christina!..

 

Γειά σας!Είμαι η Χριστινα και είμαι μαμα δύο μικρών κοριτσιών. Σαν δασκάλα στο επαγγελμα,πάντα μου άρεσαν οι κατασκευές και πάντα καταπιανόμουν με κάτι. Με το scrapbooking "γνωρίστηκα" περίπου δύο χρόνια πριν αλλά μου πήρε καιρό να ασχοληθώ ενεργά ...Τώρα πια αγαπώ να δημιουργώ κυρίως κάρτες, που είναι πρώτες στην προτίμηση μου, αλλά τώρα τελευταία και συνθέσεις. Κι αυτά στο χρόνο που μου αφήνουν ελεύθερο τα κορίτσια μου! Είναι μεγάλη χαρά και τιμή για μένα να βρίσκομαι εδώ αυτόν το μήνα σαν προσκεκλημένη ανάμεσα σε τόσο ταλαντούχες κυρίες!

Christina created 2 cards for this challenge...

Η Χριστίνα μας έφτιαξε δυο κάρτες για την πρόκληση ... 




now on to some design team inspiration

τώρα λίγο έμπνευση από την σχεδιαστική ομάδα μας 















Our sponsor this month is



the winner of this challenge will receive a gift from
Tanya Leigh Designz

Η νικήτρια της πρόκλησης θα κερδίζει ένα δώρο από την 
Tanya Leigh Designz

Θυμηθείτε έχετε μέχρι τις 25η Αυγούστου να ανεβάσετε την συμμετοχή σας. 


Don't forget to upload your creations to the side bar by the 25th of August

.....Get Creative......

No comments:

Post a Comment