Tuesday, September 10, 2013

September 10th TAG challenge

Good morning every one
your TAG challenge this month
is 
you guessed it
ANYTHING GOES!!
you heard right.... anything goes
any theme, any topic, any sketch, any colour scheme
create whatever you like!

our guest designer this month is




Γεια σας! Είμαι η Κατερίνα!! Ζω στην πανέμορφη Θεσσαλονίκη και εδώ και λίγα χρόνια ζω με το άλλο μου μισό και το χοντρούλη γάτο μου!! 

Πριν από 2,5 χρόνια περίπου, γνωρίστηκα με το scrapbooking. Έκανα αρκετό καιρό να αρχίσω να δημιουργώ και έτσι ακόμα μαθαίνω βασικά πράγματα. Μου αρέσει πιο πολύ να φτιάχνω κάρτες και τώρα τελευταία ερωτεύτηκα τα tags! Δεν ακολουθώ ακόμα κάποιο συγκεκριμένο στυλ, μου αρέσουν όλα!! 
Έτσι κι αλλιώς αυτό που έχει την μεγαλύτερη σημασία για μένα, είναι ότι νιώθω πανευτυχής και γεμάτη όταν φτιάχνω κάτι, ανεξαρτήτως αποτελέσματος!!!
Τελειώνοντας θα ήθελα να πω, πως είναι μεγάλη μου τιμή να βρίσκομαι σήμερα εδώ ως guest!
Σας ευχαριστώ πάρα πολυ!!

and here is Katerina's take on the challenge

Our design team has been sponsored by
they have used her fabulous digital summer kit on their tags

Η Aναστασία Σεργάκη 
είναι σπόνσορας αυτο το μήνα και η ομάδα μας,
δημιούργησε tags χρησιμοποιόντας το υπεροχο
καλοκαιρινό της κιτ.











The winner of this challenge
 will win a printed hard copy of the whole digital kit 
created by

Η νικήτρια αυτής της πρόκλησης θα λάβει
ολόκληρο το κιτ σε έντυπη μορφή που το
δημιούργησε η


don't forget to upload your TAG to the side bar by the 25th of September

Θυμηθείτε ... μπορείτε μέχρι τις 25η Σεπτεμβρίου να ανεβάσετε την συμμετοχή σας 

........Get Creative.........

1 comment:

  1. Love your tag challenge. Great inspiration by the design team.

    ReplyDelete